• header1.jpg
  • header2.jpg
  • header3.jpg
  • header4.jpg

Ze względu na zapewnienie Naszym Pacjentom bezpieczeństwa epidemiologicznego na najwyższym poziomie w Gabinecie obowiązują procedury przyjęć:

  • Jeśli źle się czujesz, jesteś przeziębiony, masz katar lub opryszczkę- prosimy o odwołanie wizyty.
  • Proszę przyjść na określoną godzinę bez spóźnienia i bez osób towarzyszących, około 5 minut wcześniej, (wyjątkiem jest pacjent niepełnoletni lub niepełnosprawny, możliwa jest obecność jednego opiekuna),
  • Proszę przyjść w jednorazowej maseczce kupionej w aptece oraz zdezynfekować dłonie przed wejściem do gabinetu,
  • Jeśli masz umówioną wizytę a poczekalnia jest zamknięta zaczekaj na personel,
  • W przypadku podejrzenia infekcji u pacjenta, zostanie zmierzona temperatura ciała. Jeśli temperatura będzie powyżej 37,3 to wizyta nie będzie mogła się odbyć,
  • proszę zabrać ze sobą numer PESEL oraz jeśli to konieczne- okulary,
  • Prosimy o nie przynoszenie ze sobą torebek, reklamówek oraz innych zbędnych rzeczy,
  • Prosimy o przygotowanie do płatności rozmienionych banknotów ze względu na maksymalne skrócenie czasu trwania wizyty, (PŁATNOŚĆ TYLKO GOTÓWKĄ)
  • Kontakt telefoniczny z gabinetem możliwy jest od pon- pt 8-16.00, w przypadku kiedy nie możemy odebrać oddzwaniamy, W PILNYCH sytuacjach prosimy o pozostawienie wiadomości SMS,
  • W nagłych i pilnych sytuacjach z pomocy stomatologicznej można skorzystać na Pogotowiu Stomatologicznym Krośnie  (Nowy Szpital), codziennie po godzinie 19:00, a w weekendy i święta całodobowo.