Ze względu na zapewnienie Naszym Pacjentom bezpieczeństwa epidemiologicznego na najwyższym poziomie w Gabinecie obowiązują procedury przyjęć:
- Jeśli źle się czujesz, jesteś przeziębiony, masz katar lub opryszczkę- prosimy o odwołanie wizyty.
- Proszę przyjść na określoną godzinę bez spóźnienia i bez osób towarzyszących, około 5 minut wcześniej, (wyjątkiem jest pacjent niepełnoletni lub niepełnosprawny, możliwa jest obecność jednego opiekuna),
- Proszę przyjść w jednorazowej maseczce kupionej w aptece oraz zdezynfekować dłonie przed wejściem do gabinetu,
- Jeśli masz umówioną wizytę a poczekalnia jest zamknięta zaczekaj na personel,
- W przypadku podejrzenia infekcji u pacjenta, zostanie zmierzona temperatura ciała. Jeśli temperatura będzie powyżej 37,3 to wizyta nie będzie mogła się odbyć,
- proszę zabrać ze sobą numer PESEL oraz jeśli to konieczne- okulary,
- Prosimy o nie przynoszenie ze sobą torebek, reklamówek oraz innych zbędnych rzeczy,
- Prosimy o przygotowanie do płatności rozmienionych banknotów ze względu na maksymalne skrócenie czasu trwania wizyty, (PŁATNOŚĆ TYLKO GOTÓWKĄ)
- Kontakt telefoniczny z gabinetem możliwy jest od pon- pt 8-16.00, w przypadku kiedy nie możemy odebrać oddzwaniamy, W PILNYCH sytuacjach prosimy o pozostawienie wiadomości SMS,
- W nagłych i pilnych sytuacjach z pomocy stomatologicznej można skorzystać na Pogotowiu Stomatologicznym Krośnie (Nowy Szpital), codziennie po godzinie 19:00, a w weekendy i święta całodobowo.