• header1.jpg
  • header2.jpg
  • header3.jpg
  • header4.jpg

Regulamin Gabinetu Stomatologicznego

Wizyty stomatologiczne

  • W Gabinecie obowiązuje wcześniejsza rejestracja (osobista w godzinach pracy Gabinetu lub telefoniczna od poniedziałku do piątku). Standardowa wizyta trwa 30 minut, w przypadku konieczności dłuższego leczenia np. leczenia kanałowe, protetyczne, leczenie kilku zębów, należy o tym fakcie poinformować podczas rejestracji. Wizyty kontrolne (przegląd stomatologiczny) oraz wizyty adaptacyjne małych dzieci umawiane są między pacjentami rejestrowanymi (krótszy czas oczekiwania na wizytę). W przypadku jeśli pacjent chciałby skorzystać z wcześniejszego terminu wizyty niż zarejestrowana, prosimy o taką informacje przy rejestracji- w takich sytuacjach w przypadku zwolnienia się wcześniejszego terminu będziemy kontaktować się z propozycją wcześniejszej wizyty.
  • Jeśli pacjent ma zarejestrowane kilka wizyt w Gabinecie i nie zgłosi się na pierwszą z nich bez poinformowania- następne wizyty AUTOMATYCZNIE SA ANULOWANE. W przypadku kilkukrotnego nie zgłoszenia się pacjenta na potwierdzone wizyty, następna rejestracja będzie możliwa po wpłacie zaliczki rejestracyjnej w wysokości 100 zł ( kwota ta będzie odliczona od kosztów wizyty lub w przypadku nie zgłoszenia się przepada). Jest to koszt związany z przygotowaniem lekarza, higienistki i gabinetu oraz wstrzymaniem pracy gabinetu.
  • Każda wizyta jest potwierdzana z wyprzedzeniem przez wiadomość SMS lub telefonicznie. W przypadku rezygnacji z wizyty prosimy o jak najszybszą informację zwrotną (wskazany jest kontakt co najmniej dzień wcześniej)
  • Ze względu na potrzebny czas na przeprowadzenie wizyty lekarz może odmówić przyjęcia pacjenta, który spóźnił się powyżej 10 minut.
  • Lekarz nie ma możliwości konsultacji pacjenta przez telefon oraz wyceny zabiegu bez odbycia wizyty konsultacyjnej.
  • Pierwszeństwo przyjęcia ma Pacjent wcześniej zarejestrowany. Staramy się, aby wizyty odbywały się punktualnie, jednak ze względu na zabiegowy charakter gabinetu, nieprzewidzianych sytuacji lub spóźnień poprzednich pacjentów, podana godzina wizyty może ulec przesunięciu- prosimy o wyrozumiałość.
  • Pacjenci w trakcie infekcji np.: kaszel, katar, temperatura, opryszczka, zapalenie spojówek proszeni są o kontakt z Gabinetem w celu przełożenia wizyty. Ze względów epidemiologicznych wizyty u pacjentów z infekcją nie mogą się odbyć.

NAGLE SYTUACJE BÓLOWE

  • Dokładamy wszelkich starań, aby udzielić pomocy osobom w nagłych sytuacjach bólowych. Informujemy jednak, że ze względu na ograniczenia czasowe- Gabinet czynny jest 3 razy w tygodniu oraz bardzo dużą liczbę zarejestrowanych pacjentów, Gabinet nie prowadzi ostrego dyżuru. Pierwszeństwo przyjęcia mają pacjenci zarejestrowani, natomiast pacjenci nadprogramowi mogą zostać przyjęci w przypadku wygospodarowania wystarczającej rezerwy czasowej, zgody pacjentów oczekujących lub odwołania przez innego pacjenta wizyty. W innym przypadku proponujemy najbliższy możliwy termin wizyty lub wpisanie na listę priorytetową (pacjent z bólem ma pierwszeństwo przyjęcia w przypadku zwolnienia terminu wizyty). Jeśli nie mamy możliwości wyznaczenia wizyty dla pacjenta bólowego w odpowiednim terminie- prosimy o zgłoszenie się na Pogotowie Stomatologiczne w Krosnie- ( Nowy Szpital)codziennie od godz 19, w soboty, niedziele i święta całodobowo, gdzie udzielona zostanie pomoc doraźna.

Rekojmia

  • Usługi w Gabinecie świadczone są na najwyższym poziomie i z należytą starannością. Personel stomatologiczny nieustannie się kształci biorąc udział w licznych szkoleniach i konferencjach. Dlatego na wykonywane usługi udzielamy rękojmi- na wypełnienia kompozytowe 1 Rok, na uzupełnienia protetyczne 2 lata.
  • Reklamacja nie uwzględnia przypadków:

-Uszkodzeń prac protetycznych na wskutek niewłaściwego użytkowania i przechowywania lub w przypadku urazów/ wypadków pacjenta,

- samodzielnych korekt, napraw dokonywanych przez pacjenta,

- jeśli pacjent nie stosował się do zaleceń i wizyt kontrolno- higienizacyjnych (Scaling z piaskowaniem co najmniej raz w roku lub według zaleceń),

- jeśli pacjent cierpi na bruksizm ( nawykowe zaciskanie i starcie zębów), lub ma liczne nieuzupełnione braki zębowe- ponieważ dochodzi wtedy do nienaturalnych przeciążeń zębów,

- jeśli u pacjenta występuje zaawansowane krwawienie dziąseł (zachowanie suchości zęba przy zakładaniu wypełnienia może być wątpliwe i wpłynąć na utrzymanie długoczasowe wypełnienia)

- zakładania wypełnień w zębach mlecznych ( ze względu na trudność w utrzymaniu idealnej suchości zęba wynikającej ze specyfiki współpracy z małym pacjentem)

- gojenia zmian okołowierzchołkowych po leczeniu endodontycznym- prawidłowo przeprowadzone leczenia kanałowe nie gwarantuje wyleczenia zmian zapalnych- zależy to również od zdolności obronno-regeneracyjnych organizmu, LECZENIA KANAŁOWE JEST PRÓBĄ RATOWANIA ZĘBA, W KTÓRYM DOSZŁO JUŻ DO INFEKCJI I ZAPALENIA.

POWIKŁANIA

  • W Gabinecie przeprowadzane są zabiegi medyczne, które są w pewnym stopniu obarczone ryzykiem powikłań. Wynikają one z charakteru zabiegów i mogą powstać niezależnie od staranności lekarza. Z tego względu Gabinet nie prowadzi leczenia skomplikowanych przypadków „ekspresowo” tuż przed wyjazdem na urlop, przed uroczystościami rodzinnymi, w trakcie kilkudniowego pobytu pacjenta z za granicy. Dokładnych informacji można zasięgnąć u lekarza przed zabiegiem lub w trakcie wizyty konsultacyjnej.

Regulamin wynika z chęci pomocy pacjentom na najwyższym poziomie i organizacji pracy Gabinetu najbardziej efektywnie. Liczymy na zrozumienie, aby nasza wspólpraca przebiegała na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.